RSS

Thursday, October 20, 2011


Assalammualaikum dan salam sejahtera..


PTCI mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang banyak menyokong kami terutamanya kepada para ibu bapa yang memberi sepenuh kepercayaan dan kerjasama dalam memastikan kejayaan anak-anak sekalian. Di atas sokongan tersebut, PTCI telah melangkah setapak lagi dengan membuka sebuah cawangan baru di Matahari Heights, InsyaAllah..


Kepada yang berminat untuk menghantar anak-anak mereka ke PTCI, anda masih belum terlewat lagi..sila rujuk iklan yang sedang disiarkan di dalam Metroliv..


PTCI berharap agar tahun 2012 dapat melakar satu lagi kecemerlangan akademik di kalangan anak-anak didik PTCI. Pada yang telah dan akan menempuh peperiksaan pada tahun ini, 'Selamat Maju Jaya' diucapkan, tidak lupa dengan doa agar berjaya mendapat kecemerlangan seperti yang diimpikan. :)








4 comments:

Admin said...

Tahniah kepada 11 orang murid UPSR 2012 di PTCI yang telah berjaya mendapat 5A.Juga kepada murid yang mendapat 4A1B,3A2B.Semoga kalian akan terus berjaya.
Selamat datang diucapkan kepada murid baharu sesi 2013 yang telah mula bertuisyen sejak 3 Dis 2012. Semoga kalian juga akan berjaya dengan cemerlang dari segi akademik dan sahsiah.
Para guru PTCI sentiasa memberikan didikan yang terbaik buat kalian.

Admin said...

Pendafttaran tuisyen untuk sesi 2013 kini dibuka untuk:
Tahun 1-5
UPSR
Tingkatan 1-2
PMR
SPM
Kelas Mengaji dan Kelas Pemulihan di kedua-dua Premis PTCI:
1) Lavender Heights, Senawang, N.9
2) Matahari Heights, Senawang, N.9
Tempat terhad

Anonymous said...

assalam..boleh saya bertanya..adakah masih ada kekosongan utk murid tahun 4 dan 6..satu lagi adakah guru2nya guru sek ren atau pelajar universiti/kolej..trima kasih..

Anonymous said...

Assalam nak Tanya Ada kosong lg X utk form 1

Post a Comment

 
Copyright SELAMAT DATANG KE 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .